DIY megoldás: készíts füzetet kézügyesség nélkül is
2022. január 17. írta: Diana Soto

DIY megoldás: készíts füzetet kézügyesség nélkül is

Néhány hete beleszerettem a Filofax nevű füzetekbe, de megrémített az áruk. Szerettem volna egy olyan jegyzetfüzetet, aminek szabadon cserélhetem a lapjait, beleragaszthatok cuki matricákat, amiben nincsenek vonalas és négyzetrácsos lapok, ami nem túl nagy és nem túl nehéz. Tudom, tudom... sokat kérek.

A boltokban bolyongtam, válogattam, de egyik sem fogott meg igazán. Vagy túl nagy volt, esetleg túl nehéz, de biztos, hogy mindegyikben volt négyzetrácsos lap.

És akkor megtaláltam a megoldást!

picsart_12-29-08_35_02.jpg

Az egyik elektronikai üzletben láttam meg ezt a fényképalbumot és azonnal beleszerettem. Igaz, inkább kutyás vagyok, de a bézs alapon fekete minták megfogtak. Amíg egy Filofax 20€ (olyan 7000 Ft) áron adja magát, addig ezt az albumot 1,50€-ért (550 Ft) szereztem be.

Ezután kezdődött a gyűjtögetés. Fehér lapot méretre vágni, matricát szerezni, befoglalni a 80 oldalt. Az album feltűnően könnyű, bármikor előkaphatom a táskából, nem koszolódik és még cserélni is tudom a lapokat. Mindig is utáltam, hogy ki kellett tépnem a lapokat, vagy azt, ha félreírtam valamit. Ennek vége.

picsart_12-29-08_35_13.jpg

Benne vezetem a vásárlási listát, a hirtelen bevillanó könyvötleteimet, a havi költségvetést, verseket és mindent, ami éppen eszembe jut. Ragacsokat is tehetsz bele és fényképeket is nézegethetsz. Szó szerint mindenki megtalálja a kedvenc oldalát.

picsart_12-29-08_35_31.jpg

Ha pedig még személyesebbé akarod tenni, akkor tehetsz bele inspirációs idézetet, nyomtathatsz ki naptárat is. 

A kivitelezése könnyű, az albumot te magad választhatod. Ha már unod a szokásos füzeteket és keresel valami újat, valami egyedit, akkor próbáld ki. Én már el sem indulok nélküle. 

picsart_12-29-08_35_41.jpg

Muti a tiédet!

 

 

 

 

 

img_3642.jpg

Olvass tőlem:
https://shop.newlinekiado.hu/Diana-Soto-Csak-a-bolondok-boldogok

A bejegyzés trackback címe:

https://kulisszatitkok.blog.hu/api/trackback/id/tr9116798482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása